ניהול זמן

כל יחידת רווח הפסד נמדדת בכמה היא עשתה בתוך מרחב הזמן

הזמן הוא המשאב החשוב ביותר את הזמן צריך לנהל אחרת הוא ינהל אותנו במקרה הטוב ובמקרה הפחות הוא ישתלט עלינו ולהשתלטות זאת קוראים "לחץ" כי יש מספר דברים שצריך לעשות בכמות מעטה של זמן. אז איך מנהלים את הזמן למשל במכירות בעסק ?

רושמים לפניכם כמה שעות עבודה יש לכם ביום , בשבוע , חודש ושנה .

יפה מה שאתם יודעים עכשיו הוא כמה זמן יש לכם בבנק הזמן האישי והעסקי שלכם את הזמן הזה קיבלתם או יצרתם באמצעות מנגנון עסקי (זמן של אנשים )

כמו ברוב המנגנונים העסקיים נהוג למדוד אותם ביחידות חודשיות לצורך בדיקת רווחיות והתחילו לגזור זמנים למול המשימות שאתם רוצים להשיג כמטרה לדוגמא אם בחודש יש לכם 20 ימי עבודה

ואתם צריכים למכור עד סוף החודש 40 פרויקטים

אז בשבוע צריך למכור 10 פרויקטים

לכן כל על כל יום עבודה אתם צריך למכור 2 פרויקטים ואם יחס ההמרה שלכם הוא 2 מתוך 10 קונים ממכם פרויקט אז אתם צריכים כל יום להיפגש עם 10 לקוחות .

ובשביל להיפגש עם 10 לקוחות אתם צריכים להוציא שיחות ל 30 לקוחות כי יחס ההמרה למשל  מטלפון לפגישה הוא  1 ל  3 .    כדי שיהיה לכם פשוט הרי לכם טבלה 

כמות מכירות נדרשת 40
כמות ימי עבודה בחודש20
כמות מכירות יומית2
כמות פגישות יומית10
כמות שיחות יומית30
כמות שיחות לשעה4

זאת דוגמא לניהול הזמן בשביל להגיע ליעד שהצבתם לעצמכם מכאן אפשר באותה הדרך לעשות נגזרות לקמפיין שיווק על בסיס חשיפות , קליקים ואחוזי המרה .


צרו אתנו קשר 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.