"אדם נמרץ ומצליח הוא מי שעלה בידו להפוך למציאות את הדמיון." (זיגמונד פרויד)

מה אתם מאמינים שיצא ללקוחות שלכם ?

מה אתם מאמינים שיצא ללקוחות שלכם ?

משתף איתכם תהליך שעברתי עם עצמי בתקווה ורצון שזה ייתן לכם שינוי מחשבתי שיגרום לכם ליותר אנרגיה ולביצועים יותר טובים במכירות ...

קרא עוד  
למה לעשות שיחות פולו אפ ?!

למה לעשות שיחות פולו אפ ?!

האם אתם מודעים לכך שברגע זה שוכבים להם ערימות של כספים, שרק צריך להרים אותם ?

קרא עוד  
ניהול זמן

ניהול זמן

הזמן הוא המשאב החשוב ביותר את הזמן צריך לנהל אחרת הוא ינהל אותנו במקרה הטוב ובמקרה הפחות הוא ישתלט עלינו ולהשתלטות זאת קוראים "לחץ"

קרא עוד  
למכור מי אמר שצריך ?

למכור מי אמר שצריך ?

למה צריך למכור ? מכירה זה פעולה אינטימית כדי שמשהו יקבל החלטת קניה הוא צריך הכוונה ברורה , מעין חיבוק חם ואינטימי

קרא עוד  
לַמָּה?  צריך להגדיר מטרה ?

לַמָּה? צריך להגדיר מטרה ?

מטרות הם המצפן או כוכב הצפון שאליו אתם צריכים לשאוף להגיע שם נמצאת ההגשמה וזה היעד הבא , שם זה העתיד שאליו אתם צריכים לשאוף ."כי מי שלא שואף לא נושם "

קרא עוד  
טעויות נפוצות בפתיחת עסק

טעויות נפוצות בפתיחת עסק

טעויות זאת הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהפנים את האי הצלחה לעומת ההצלחה שאליה אנו שואפים עם זאת יש בעיה עיקרית בללמוד מטעויות של עצמנו...

קרא עוד  
מה באמת אתם מוכרים ?

מה באמת אתם מוכרים ?

מה באמת אתם מוכרים ? כל עסק נותן ערך ליקום ומה הוא אותו הערך ? איך אתם מציגים אותו ?

קרא עוד  
האם אתם מתאמים ציפיות עם הלקוחות נכון  ?

האם אתם מתאמים ציפיות עם הלקוחות נכון ?

האם אתם מתאמים ציפיות עם הלקוחות נכון ? למה בכלל צריך לתאם ציפיות ולמה אתם מצפים ?

קרא עוד  
מה הבידול שלך ?

מה הבידול שלך ?

למה צריך בידול וייחודיות ? כי השוק הוא אוקיינוס אדום, תמיד יותר גדול, יותר זול ונגיש . ויש לו הרבה מה להציע מלבדכם, לכן אי אפשר לנצח את השוק אם אותו המוצר שירות

קרא עוד